"some music was meant to stay underground..."

Metal Underground.com Forum

Our newly launched forum is a place to freely discuss topics that are not directly in the news. Posting messages in the forum requires a free Metalunderground.com membership. You can still discuss news articles by posting comments on the respective articles (with or without a login).

Please view the forum rules before posting. Spamming, trolling or personal attacks may result in deletion of messages, loss of membership privledges, and/or a permanent ban.


Your permissions: while not logged in as a member, you may only read the forums. (Log in/Sign Up)


"...I'd put my tongue in her butt"

Posted in: Forum Home >> General Discussion >> "...I'd put my tongue in her butt"

Displaying posts 326 - 350 of 436 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 Last
Displaying posts 326 - 350 of 436 1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18 Last
Dec 16, 2011 4:30 PM ET #326 (permalink)

aah maybe tonight afther the party to start a poep party at my house maybe in the pool tomorow the pool boy comes will leave him a suprise

Dec 25, 2011 4:10 AM ET #327 (permalink)

I was listening to an unreleased track by Lady Gaga that won't make any albums, but its raw and kinda bluesy. She has this power in her voice that gets me hard. Metalheads, you may actually appreciate this:

Lady Gaga - Stuck On Fuckin' You
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WXje0s_bOa4#!

I started this thread with her, but this right here seals it for me. Lady Gaga, I'd put my tongue all up in her butt.

Dec 27, 2011 4:00 PM ET #328 (permalink)
ZMA's avatar

ZMA

That song was cool because it was literally a jam on the tour bus. I can dig that song GC. That was some Muddy Waters shit bro lol.

EDIT: I just read through this whole thread. The beginning of this thread is fuckin' amazing, I wish I was there for that.

Oh and I was watching X-Men First Class. The chick who plays Raven. I'd throw a pokeball her way, but when the pokeball opens it'd be my tongue with Pika-ears, and I would use my thunderbutt attack on her...........yea kinda weird description.

(This post was last edited on December 27, 2011 at 4:22 PM ET.)

Dec 31, 2011 3:56 PM ET #329 (permalink)

lol

Katy Perry...I'd put my tongue in her butt (and she's single again)

Dec 31, 2011 8:09 PM ET #330 (permalink)

Olivia Longott :)~

Jan 6, 2012 3:38 PM ET #331 (permalink)

Salma Hayack (sp?), as long as she warshed it real good. lol.

Jan 8, 2012 11:57 PM ET #332 (permalink)

Oh dude, Salma Hayek for sure! I want to cum on her tits.

Also, the Kardashians...I'm not too picky about which Kardashian (preferably the one with the fat ass though).

Jan 9, 2012 11:04 AM ET #333 (permalink)

core cubt i am with you love big ass

Jan 9, 2012 12:20 PM ET #334 (permalink)

GC: fat ass doesn't narrow (pun?) it down that much with those three. Maybe if you said phat ass?

Jan 11, 2012 10:09 AM ET #335 (permalink)

Sara Palin. Yup... I said it. Best part is, she can't say shit with her mouth full of my junk.

Jan 11, 2012 11:24 PM ET #336 (permalink)

Girlfriend's been in Spain for the past 2+ weeks. She's gonna be home Monday. When she gets back, I'm gonna do everything to every part of her. Especially putting my tongue in her butt...

Jan 18, 2012 11:05 AM ET #337 (permalink)

go for it gore cunt suck it clean

Jan 19, 2012 12:39 AM ET #338 (permalink)

As long as its clean and her cheeks aren't too big that my tongue wont reach that starfish.. My tongue is going in her ass.! I've had some women ask "what are you doing" ? Like they were offended by what was happening.?!
But it didn't take long before that ass was stuck up in the air and they were reaching around to push my head in farther.!

Mmmmm... Lick that crack from front to back :-)~
Or as my grandpa used to say... " You gotta lick it before you stick it.!"

(This post was last edited on January 19, 2012 at 12:50 AM ET.)

Jan 19, 2012 3:10 PM ET #339 (permalink)

Candice. Bailey. Nuff said...

Jan 23, 2012 9:29 PM ET #340 (permalink)
ZMA's avatar

ZMA

^ Candice Bailey and Sarah Underwood.

Jan 24, 2012 3:53 PM ET #341 (permalink)

bro god like dont matter spread these cheeks a bit widder you know how top park your semi in narrow places

Jan 25, 2012 6:50 AM ET #342 (permalink)

Godlike, the first time I read it I actually read that last part as "as my grandma used to say", not grandpa, and it was even more disgusting. and sexier.

Jan 26, 2012 8:40 AM ET #343 (permalink)

I hear Katy Perry is back on the market. I dont even care that shes now probably infected with crazy British AIDS, I would absolutely mouthmuscle my way into her butthole nightclub.

Jan 26, 2012 1:57 PM ET #344 (permalink)

RONDA ROUSEY....MMA STAR!!!!!!

Jan 27, 2012 12:35 AM ET #345 (permalink)

LMAO at Wilco and FAN.!!

I've been lurking around here for awhile now... and I don't seem to recall anyone mentioning anything about
any of the HOT redheads out there... Molly Ringwald, Sissy Spacek and Wynonna Judd just to name a few :)

(This post was last edited on January 27, 2012 at 12:35 AM ET.)

Jan 27, 2012 2:58 AM ET #346 (permalink)

^that's because Gingers eat your soul. Nonetheless, Reba can get it.

Jan 28, 2012 11:17 AM ET #347 (permalink)

no matter what i still want jenna jameson
did stick my fat finger in my wifes star fish she was a bad girl this morning

Feb 22, 2012 8:59 PM ET #348 (permalink)

LMFAO!!! I really have to check this thread more often. Wilco's old lady's been out of town for a while now but it looks like my man took care of business before she left the island. Have GOT to get down to Bonnaire at some point just to say I partied with Wilco. \m/\m/

Feb 23, 2012 8:23 AM ET #349 (permalink)

Tried gettin up in them guts last night, but no dice.

Feb 25, 2012 12:04 PM ET #350 (permalink)

damm right brother bg she will be back on monday night my love gun will be locked and loaded will take her on a wiener ride

Reply to Discussion or Return to General Discussion forum